Tuesday, March 5, 2013

Cerita Hari Ini

"Jangan senang-senang kau nak mengalah, bila kau mengalah, kau kalah!"

Setiap hari aku sematkan kata-kata ni dalam kepala otak supaya aku tak cepat give up. Kadang-kadang aku fed up dgn diri sendiri yang #aptb, tapi bila pikir-pikir balik mesti ada satu la kelebihan aku.

Aku sedang cari apa benda yang lebihnya pada aku yang takde kat org lain.

Ya ! Aku dah jumpa satu ! Lately ni aku perhatikan la perangai diri sendiri kan, rupa-rupanya aku ni suka membaca. Maaf, itu bukan kelebihan tetapi minat rupanya ! LOL

Aku baca bila aku rasa ingin membaca, aku menulis bila aku rasa ingin menulis tapi aku jarang-jarang nak melukis sebab aku bukan pelukis !

Aku suka baca puisi (lately bila member aku asyik beli buku-buku puisi) , aku suka baca cerita-cerita pasal life, at the same time, akn buatkan aku lagi percaya pada diri sendiri dan lagi taknk mengalah !

Novel-novel hlovate lah yg banyak encourage aku. Aku dah ada 3 koleksi novel hlovate. Ada rezeki aku nak tambah lagi.

Akhir kalam dari aku, "find yourself" :)


"Semoga Allah memberi perlindungan kepada mereka-mereka yang berada di Sabah" Amin !  #PrayForSabah-Sabah tempat lahirku.





Kamar
Ats kerusi Az
02.53 am
5 mac 2013



0 cupcakes:

 
Aku.. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template