Sunday, March 17, 2013

Aloha

Assalamualaikum.

Nothing to story actually. Otak kosong, tapi rasa nak menulis jugak biarpun takde isi. First, aku bersyukur sebab Allah bagi peluang utk hidup sampai hari ni, sampai jam ni, sampai minit ni, sampai saat ni. Alhamdulillah :)

Second, best sgt sebab aku dah dpt 2 buah buku yg aku nak. Dah addicted dgn lejen press pny keluaran. Kau orang jemput baca buku2 dye, memang superb. Tak jiwang sgt pun. But still aku love to read novels too. Tapi aku tetap nak kasi double thumbs up to hlovate sbb aku baru je hbs baca #versus. Pergh sumpah aku tabik spring dekat hlovate. Tiba-tiba aku teringat tunas n aA+bB. No matter la hlovate tu laki ke perempuan, aku just nak cakap, "hlovate, kau memang dah buat aku jatuh cinta dgn tulisan2 kau n buat aku lagi smgt nak face life ni".

Third, ntah kenapa hari ni hati ni rasa macam dicucuk pisau. Kecewa, sakit hati, patah hati semua ada, nak kata bercinta tak pun. Haih ntahla. Memang perasaan betul la. Tula kemain ptg tadi gelak sana sini, kan dah jadi mcm ni, betul ah apa yg orang selalu cakap, tak elok suka2 sgt nanti sedih, haa tu la apa yg aku rasa skrg.

Fourth, aku tengah kumpul semangat yang dah hilang ni. LOL.



"I am what I am, I am not perfect n never gonna be, neither are you"

01.10 am
17th of March 2013
atas lantai dlm bilik
#np superman - super junior

0 cupcakes:

 
Aku.. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template